top of page
Blog: Blog2
Search
  • neumann21cs

Barcelona élni tanít

"Life Coaching for Teachers" volt a címe annak a tavaly augusztusi képzésnek, amit a 21. századi iskola című Erasmus+ projekt résztvevőjeként elvégeztem. Őszintén bevallom, nagyon-nagyon vártam ezt az utazást. Tanultam előtte egy pár hónapig spanyolul is, és reméltem, hogy az angol nyelv mellett szerény kis spanyol tudásomnak is hasznát vehetem majd...

Barcelona csodálatos város. A különböző városrészek sajátos hangulata, a meseszerű épületek, a szecessziós építészet csodái magukkal ragadják a látogatót. A Sagrada Familia kihagyhatatlan élmény, Gaudi életműve a templom, szokatlan, álomszerű építészeti megoldásokkal.. Mintha nem is ebben a világban sétáltam volna...

A mesebeli világ és az egyhetes továbbképzés együtt óriási élmény volt. Ez volt számomra az álomnyaralás... Arról tanulni, hogyan lehetünk boldogabbak, tudatosabbak, jobb tanárok egy még jobb iskolában, hogyan éljük meg a rohanó hétköznapokban a jelen csodálatos pillanatait, mindezt fantasztikus trénerrel és szeretnivaló csoporttársakkal... Más emberként jöttem haza... Barcelona valóban élni tanít, egy értékes, méltó, boldog életet élni.

Tarnóczi Aranka

7 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page